Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балабанова Людмила Веніамінівна - Маркетинговий контролінг: теорія та методологія
Балабанова Людмила Веніамінівна - Маркетинговий контролінг: теорія та методологія
Книга
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN 966-385-019-1
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN 966-385-019-1
(UA) Книга
III> 71709
626485 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Олена Олександрівна Гасило; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонДУЕТ, 2006.– 221 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-019-1 : 22.00.
ББК У523.031-521.23
-- 1. Маркетинг. 2. Контролінг.
III> 71709
626485 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Олена Олександрівна Гасило; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонДУЕТ, 2006.– 221 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-019-1 : 22.00.
ББК У523.031-521.23
-- 1. Маркетинг. 2. Контролінг.