Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи
Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи
Книга
Автор:
Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи : За матеріалами Круглого столу (11 січня 2007 р., м. Київ)
Видавництво: [б.в.], 2007 г.
ISBN 966-8136-62-4
Автор:
Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи : За матеріалами Круглого столу (11 січня 2007 р., м. Київ)
Видавництво: [б.в.], 2007 г.
ISBN 966-8136-62-4
(UA) Книга
III> 71147
637193 Главный филиал
Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи : За матеріалами Круглого столу (11 січня 2007 р., м. Київ) / В.о. Ін-т конкурентного суспільства; Упоряд. Дмитро Вадимович Ляпін; Відп. за вип. І. М. Павленко.– К. : [б.в.], 2007.– 192 с.
1000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-8136-62-4 : 10.00.
ББК У521.23я43 рекл.
-- 1. Реклама.
III> 71147
637193 Главный филиал
Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи : За матеріалами Круглого столу (11 січня 2007 р., м. Київ) / В.о. Ін-т конкурентного суспільства; Упоряд. Дмитро Вадимович Ляпін; Відп. за вип. І. М. Павленко.– К. : [б.в.], 2007.– 192 с.
1000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-8136-62-4 : 10.00.
ББК У521.23я43 рекл.
-- 1. Реклама.