Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ястремська Олена Миколаївна - Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти
Ястремська Олена Миколаївна - Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти
Книга
Автор: Ястремська Олена Миколаївна
Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти
Видавництво: ХНЕУ, 2007 г.
ISBN 966-676-190-4
Автор: Ястремська Олена Миколаївна
Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти
Видавництво: ХНЕУ, 2007 г.
ISBN 966-676-190-4
(UA) Книга
III> 71540
642291 Главный филиал
Ястремська, Олена Миколаївна.
Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти / Олена Миколаївна Ястремська, Надія Костянтинівна Гіковата, Володимир Михайлович Гіковатий.– Наук. вид.– Харків : ХНЕУ, 2007.– 232 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-676-190-4 : 15.00.
ББК У530.0-82
ББК У529.0-82
-- 1. Продукція, промислова – Маркетинг. 2. Промислові підприємства – Маркетинг.
III> 71540
642291 Главный филиал
Ястремська, Олена Миколаївна.
Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти / Олена Миколаївна Ястремська, Надія Костянтинівна Гіковата, Володимир Михайлович Гіковатий.– Наук. вид.– Харків : ХНЕУ, 2007.– 232 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-676-190-4 : 15.00.
ББК У530.0-82
ББК У529.0-82
-- 1. Продукція, промислова – Маркетинг. 2. Промислові підприємства – Маркетинг.