Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ястремська Олена Миколаївна - Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти

Ястремська Олена Миколаївна - Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти

Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Ястремська Олена Миколаївна
Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти
Видавництво: ХНЕУ, 2007 г.
ISBN 966-676-190-4

(UA) Книга
III> 71540
642291 Главный филиал

Ястремська, Олена Миколаївна.
Створення нової продукції: організаційно-економічний та маркетинговий аспекти / Олена Миколаївна Ястремська, Надія Костянтинівна Гіковата, Володимир Михайлович Гіковатий.– Наук. вид.– Харків : ХНЕУ, 2007.– 232 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-676-190-4 : 15.00.

ББК У530.0-82
ББК У529.0-82

-- 1. Продукція, промислова – Маркетинг. 2. Промислові підприємства – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025