Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шромнік Анджей - Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів

Шромнік Анджей - Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів

Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Шромнік Анджей
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
Видавництво: ТІСІТ, 2005 г.
ISBN 966-8284-04-6

(UA) Книга
III> 73790
642836 Главный филиал

Шромнік, Анджей.
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів : пер. с пол. / Анджей Шромнік; Пер. Олександр Глотов; Наук. ред. Іванна Бакушевич; Кер. проекту Іванна Бакушевич.– Тернопіль : ТІСІТ, 2005.– 50 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 49 . – На укр. яз.
ISBN 966-8284-04-6 : 8.00.

ББК У544.10,0-521.23
ББК У040.613-521.23

-- 1. Економіка, регіональна. 2. Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025