Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетингові дослідження визначення місткості ринку

Маркетингові дослідження визначення місткості ринку

Маркетингові дослідження визначення місткості ринку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Маркетингові дослідження визначення місткості ринку : завдання та метод. вказівки до викон. лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Видавництво: Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
B 45379
Главный филиал

Маркетингові дослідження визначення місткості ринку : завдання та метод. вказівки до викон. лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг" / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. А. І. Федорчук; Відп. за вип. Ю. А. Дайновський.– Львів : Вид-во ЛКА, 2004.– 15 с.
120 пр.– Бібліогр. : с. 15 . – На укр. яз. : 0.20.

ББК У542.120-521.23я7

-- 1. Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025