Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балабанова Людмила Веніамінівна - Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств
Балабанова Людмила Веніамінівна - Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств
Книга
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7
(UA) Книга
III> 76509
680470 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Юлія Павлівна Митрохіна; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2009.– 246 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
500 пр.– Бібліогр.: с. 219-230 . – На укр. яз.
ISBN 966-385-145-7 : 12.00.
ББК У529.0-592
ББК У521.25-592
-- 1. Торгівля – Маркетинг. 2. Підприємства – Маркетинг.
III> 76509
680470 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Юлія Павлівна Митрохіна; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2009.– 246 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
500 пр.– Бібліогр.: с. 219-230 . – На укр. яз.
ISBN 966-385-145-7 : 12.00.
ББК У529.0-592
ББК У521.25-592
-- 1. Торгівля – Маркетинг. 2. Підприємства – Маркетинг.