Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Щерба Олеся Іванівна - Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз)
Щерба Олеся Іванівна - Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз)
Автореферат/Дисертація
Автор: Щерба Олеся Іванівна
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : автореф. дис. ... канд. соціол. наук
Видавництво: [б.в.], 2007 г.
ISBN відсутній
Автор: Щерба Олеся Іванівна
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : автореф. дис. ... канд. соціол. наук
Видавництво: [б.в.], 2007 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 146888
Главный филиал
Щерба, Олеся Іванівна.
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : автореф. дис ... канд. соціол. наук : 22.00.04 / Олеся Іванівна Щерба; В.о. НАН України. Ін-т соціології.– К. : [б.в.], 2007.– 18 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціологічні науки – Спеціальні та галузеві соціології.
A 146888
Главный филиал
Щерба, Олеся Іванівна.
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : автореф. дис ... канд. соціол. наук : 22.00.04 / Олеся Іванівна Щерба; В.о. НАН України. Ін-т соціології.– К. : [б.в.], 2007.– 18 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціологічні науки – Спеціальні та галузеві соціології.