Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Джаман Михайло Олексійович - Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "МЕТРО Кеш енд Кері")

Джаман Михайло Олексійович - Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "МЕТРО Кеш енд Кері")

Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "МЕТРО Кеш енд Кері")
Недоступно
 0 из 3
Книга
Автор: Джаман Михайло Олексійович
Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "МЕТРО Кеш енд Кері") : монографія
Видавництво: РВВ ПУСКУ, 2009 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 77376
683004 Главный филиал 683005 Главный филиал 683006 Главный филиал

Джаман, Михайло Олексійович.
Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "МЕТРО Кеш енд Кері") : монографія / Михайло Олексійович Джаман, Анатолій Миколайович Асаул, Юлія Валеріївна Баша, Віра Геннадіївна Смирнова; В.о. Полтав. ун-т споживчої кооперації України; Під заг. ред. Михайло Олексійович Джаман.– Полтава : РВВ ПУСКУ, 2009.– 122 с.
1000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-18-4056-9 : 8.00.

ББК У529.0-183 фирм.

-- 1. Фірми. 2. Ринок, економічний.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025