Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Салига Сергій Якович - Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах
Салига Сергій Якович - Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах
Книга
Автор: Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах : монографія
Видавництво: КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Автор: Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах : монографія
Видавництво: КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 79866
671610 Главный филиал
Салига, Сергій Якович.
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах : монографія / Сергій Якович Салига, Лариса Іванівна Кирилова, Ігор Анатолійович Каланджи; В.о. Класичний приват. ун-т (м. Запоріжжя).– Запоріжжя : КПУ, 2009.– 40 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 38-39 . – На укр. яз.
ISBN 966-414-016-1 : 2.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг.
III> 79866
671610 Главный филиал
Салига, Сергій Якович.
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах : монографія / Сергій Якович Салига, Лариса Іванівна Кирилова, Ігор Анатолійович Каланджи; В.о. Класичний приват. ун-т (м. Запоріжжя).– Запоріжжя : КПУ, 2009.– 40 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 38-39 . – На укр. яз.
ISBN 966-414-016-1 : 2.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг.