Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Радкевич Лариса Альбертівна - Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів
Радкевич Лариса Альбертівна - Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів
Книга
Автор: Радкевич Лариса Альбертівна
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія
Видавництво: Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
Автор: Радкевич Лариса Альбертівна
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія
Видавництво: Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 79926
672261 Главный филиал
Радкевич, Лариса Альбертівна.
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія / Лариса Альбертівна Радкевич; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009.– 140 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-335-224-4 : 7.00.
ББК У9(4УКР)542.151-823.2
-- 1. Продукти, харчові – Торговельні марки – Конкуренція. 2. Конкуренція – Теорія.
III> 79926
672261 Главный филиал
Радкевич, Лариса Альбертівна.
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія / Лариса Альбертівна Радкевич; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009.– 140 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-335-224-4 : 7.00.
ББК У9(4УКР)542.151-823.2
-- 1. Продукти, харчові – Торговельні марки – Конкуренція. 2. Конкуренція – Теорія.