Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Радкевич Лариса Альбертівна - Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів

Радкевич Лариса Альбертівна - Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів

Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Радкевич Лариса Альбертівна
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія
Видавництво: Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 79926
672261 Главный филиал

Радкевич, Лариса Альбертівна.
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія / Лариса Альбертівна Радкевич; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009.– 140 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-335-224-4 : 7.00.

ББК У9(4УКР)542.151-823.2

-- 1. Продукти, харчові – Торговельні марки – Конкуренція. 2. Конкуренція – Теорія.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025