Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Райко Діана Валеріївна - Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
Райко Діана Валеріївна - Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
Книга
Автор: Райко Діана Валеріївна
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія
Видавництво: ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній
Автор: Райко Діана Валеріївна
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія
Видавництво: ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 81600
677892 Главный филиал
Райко, Діана Валеріївна.
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія / Діана Валеріївна Райко; В.о. Нац. техн. ун-т "Харківський політехнічний інститут".– Харків : ВД "ІНЖЕК", 2008.– 632 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-392-235-5 : 63.00.
ББК У521.25
ББК У521.23
-- 1. Стратегічне управління. 2. Маркетинг.
III> 81600
677892 Главный филиал
Райко, Діана Валеріївна.
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія / Діана Валеріївна Райко; В.о. Нац. техн. ун-т "Харківський політехнічний інститут".– Харків : ВД "ІНЖЕК", 2008.– 632 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-392-235-5 : 63.00.
ББК У521.25
ББК У521.23
-- 1. Стратегічне управління. 2. Маркетинг.