Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сухорська Уляна Романівна - Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством
Сухорська Уляна Романівна - Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством
Книга
Автор: Сухорська Уляна Романівна
Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством : монографія
Видавництво: Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Автор: Сухорська Уляна Романівна
Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством : монографія
Видавництво: Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 80023
682089 Главный филиал
Сухорська, Уляна Романівна.
Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством : монографія / Уляна Романівна Сухорська; В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад..– Львів : Вид-во Львівської комерційної академії, 2009.– 240 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 198-224 . – На укр. яз.
ISBN 966-15-3751-3 : 12.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Управління – Маркетинг.
III> 80023
682089 Главный филиал
Сухорська, Уляна Романівна.
Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством : монографія / Уляна Романівна Сухорська; В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад..– Львів : Вид-во Львівської комерційної академії, 2009.– 240 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 198-224 . – На укр. яз.
ISBN 966-15-3751-3 : 12.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Управління – Маркетинг.