Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Окландер Михайло Анатолійович - Проблеми формування маркетингової системи країни
Окландер Михайло Анатолійович - Проблеми формування маркетингової системи країни
Книга
Автор: Окландер Михайло Анатолійович
Проблеми формування маркетингової системи країни
Видавництво: Наукова думка, 2002 г.
ISBN 966-00-0061-8
Автор: Окландер Михайло Анатолійович
Проблеми формування маркетингової системи країни
Видавництво: Наукова думка, 2002 г.
ISBN 966-00-0061-8
(UA) Книга
III> 54938
570993 Главный филиал
Окландер, Михайло Анатолійович.
Проблеми формування маркетингової системи країни / Михайло Анатолійович Окландер.– К. : Наукова думка, 2002.– 167 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-00-0061-8 : 8.35.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг. 2. Органи державного управління – Маркетинг.
III> 54938
570993 Главный филиал
Окландер, Михайло Анатолійович.
Проблеми формування маркетингової системи країни / Михайло Анатолійович Окландер.– К. : Наукова думка, 2002.– 167 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-00-0061-8 : 8.35.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг. 2. Органи державного управління – Маркетинг.