Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Окландер Михайло Анатолійович - Проблеми формування маркетингової системи країни

Окландер Михайло Анатолійович - Проблеми формування маркетингової системи країни

Проблеми формування маркетингової системи країни
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Окландер Михайло Анатолійович
Проблеми формування маркетингової системи країни
Видавництво: Наукова думка, 2002 г.
ISBN 966-00-0061-8

(UA) Книга
III> 54938
570993 Главный филиал

Окландер, Михайло Анатолійович.
Проблеми формування маркетингової системи країни / Михайло Анатолійович Окландер.– К. : Наукова думка, 2002.– 167 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-00-0061-8 : 8.35.

ББК У521.23

-- 1. Маркетинг. 2. Органи державного управління – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025