Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики
Книга
Автор:
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія
Видавництво: Наука і освіта, 2010 г.
ISBN 978-966-8736-05-6
Автор:
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія
Видавництво: Наука і освіта, 2010 г.
ISBN 978-966-8736-05-6
(UA) Книга
II> 32078
693549 Главный филиал
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія / Світлана Юріївна Хамініч, Ольга Вікторівна Андріяшина, Світлана Петрівна Криворучко, Руслан Валерійович Кузьменко, Володимир Йосипович Куценко; В.о. Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара; За заг. ред. Світлана Юріївна Хамініч.– Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2010.– 271 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 261-262 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-8736-05-6 : 14.00.
ББК Ю959.1
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг – Філософські питання.
II> 32078
693549 Главный филиал
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія / Світлана Юріївна Хамініч, Ольга Вікторівна Андріяшина, Світлана Петрівна Криворучко, Руслан Валерійович Кузьменко, Володимир Йосипович Куценко; В.о. Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара; За заг. ред. Світлана Юріївна Хамініч.– Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2010.– 271 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 261-262 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-8736-05-6 : 14.00.
ББК Ю959.1
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг – Філософські питання.