Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики

Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики

Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія
Видавництво: Наука і освіта, 2010 г.
ISBN 978-966-8736-05-6

(UA) Книга
II> 32078
693549 Главный филиал

Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія / Світлана Юріївна Хамініч, Ольга Вікторівна Андріяшина, Світлана Петрівна Криворучко, Руслан Валерійович Кузьменко, Володимир Йосипович Куценко; В.о. Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара; За заг. ред. Світлана Юріївна Хамініч.– Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2010.– 271 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 261-262 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-8736-05-6 : 14.00.

ББК Ю959.1
ББК У521.23

-- 1. Маркетинг – Філософські питання.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025