Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання
Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання
Книга
Автор:
Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання : монографія
Видавництво: ДУЕП, 2010 г.
ISBN 978-966-434-113-1
Автор:
Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання : монографія
Видавництво: ДУЕП, 2010 г.
ISBN 978-966-434-113-1
(UA) Книга
III> 85443
693870 Главный филиал
Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання : монографія / В. А. Полторак, І. А. Руденко, Д. В. Прошин, О. М. Турчак, Г. Л. Горобець; В.о. Дніпропетр. ун-т економіки та права ім. Альфреда Нобеля; За ред. В. А. Полторак.– Дніпропетровськ : ДУЕП, 2010.– 151 с.
200 пр.– Бібліогр.: с. 144-150 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-434-113-1 : 8.00.
ББК Ф3(4УКР)68
ББК Ф3(4УКР)4
-- 1. Маркетинг. 2. Україна – Внутрішня політика – Маркетинг.
III> 85443
693870 Главный филиал
Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання : монографія / В. А. Полторак, І. А. Руденко, Д. В. Прошин, О. М. Турчак, Г. Л. Горобець; В.о. Дніпропетр. ун-т економіки та права ім. Альфреда Нобеля; За ред. В. А. Полторак.– Дніпропетровськ : ДУЕП, 2010.– 151 с.
200 пр.– Бібліогр.: с. 144-150 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-434-113-1 : 8.00.
ББК Ф3(4УКР)68
ББК Ф3(4УКР)4
-- 1. Маркетинг. 2. Україна – Внутрішня політика – Маркетинг.