Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сухарева Людмила Олексіївна - Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика
Сухарева Людмила Олексіївна - Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика
Книга
Автор: Сухарева Людмила Олексіївна
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Автор: Сухарева Людмила Олексіївна
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 83105
700235 Главный филиал
Сухарева, Людмила Олексіївна.
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика : монографія / Людмила Олексіївна Сухарева, Ірина Альбертівна Ангеліна; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2010.– 233 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 168-177 . – На укр. яз.
ISBN 966-385-196-9 : 10.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг.
III> 83105
700235 Главный филиал
Сухарева, Людмила Олексіївна.
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика : монографія / Людмила Олексіївна Сухарева, Ірина Альбертівна Ангеліна; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2010.– 233 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 168-177 . – На укр. яз.
ISBN 966-385-196-9 : 10.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг.