Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Сухарева Людмила Олексіївна - Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика

Сухарева Людмила Олексіївна - Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика

Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Сухарева Людмила Олексіївна
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 83105
700235 Главный филиал

Сухарева, Людмила Олексіївна.
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика : монографія / Людмила Олексіївна Сухарева, Ірина Альбертівна Ангеліна; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2010.– 233 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 168-177 . – На укр. яз.
ISBN 966-385-196-9 : 10.00.

ББК У521.23

-- 1. Підприємства – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025