Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балабаниць Анжеліка Володимирівна - Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми
Балабаниць Анжеліка Володимирівна - Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми
Книга
Автор: Балабаниць Анжеліка Володимирівна
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN 966-385-208-9
Автор: Балабаниць Анжеліка Володимирівна
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN 966-385-208-9
(UA) Книга
III> 80149
702897 Главный филиал
Балабаниць, Анжеліка Володимирівна.
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія / Анжеліка Володимирівна Балабаниць; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2010.– 509 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-208-9 : 56.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг. 2. Підприємства – Управління.
III> 80149
702897 Главный филиал
Балабаниць, Анжеліка Володимирівна.
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія / Анжеліка Володимирівна Балабаниць; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2010.– 509 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-208-9 : 56.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг. 2. Підприємства – Управління.