Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Балабаниць Анжеліка Володимирівна - Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми

Балабаниць Анжеліка Володимирівна - Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми

Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Балабаниць Анжеліка Володимирівна
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN 966-385-208-9

(UA) Книга
III> 80149
702897 Главный филиал

Балабаниць, Анжеліка Володимирівна.
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія / Анжеліка Володимирівна Балабаниць; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2010.– 509 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-208-9 : 56.00.

ББК У521.23

-- 1. Підприємства – Маркетинг. 2. Підприємства – Управління.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025