Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг в управлении современным предприятием

Маркетинг в управлении современным предприятием

Маркетинг в управлении современным предприятием
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Маркетинг в управлении современным предприятием. Ч. 2
Видавництво: Мисанта, 2010 г.
ISBN 978-985-6719-91-5

(UA) Многотомник


Маркетинг в управлении современным предприятием : монография: в 2 ч.– Запорожье : Классич. приват . ун-т; Минск : [б.и.], 2010 . – На рус. яз.
(UA) Книга
III> 83908
703492 Главный филиал

Ч. 2 : Маркетинг в управлении современным предприятием / Наталья Владимировна Киреенко, Татьяна Александровна Казнадей, Татьяна Вячеславовна Перекрест, Андрей Григорьевич Семенов; И.о. Част. учрежд. образованиия "Ин-т предпринимательской деятельности" (Республика Беларусь, г. Минск), Классический приват. ун-т; Под ред. Наталья Владимировна Киреенко.– Минск; Запорожье : Мисанта, 2010.– 191 с.
300 экз.– Библиогр.: с. 186-190 . – На рус. яз.
ISBN 978-985-6719-91-5 : 23.00.

ББК У521.23

-- 1. Маркетинг. 2. Підприємства – Управління – Маркетинг.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг в управлении современным предприятием
Нет экз.
Багатотомне видання

Маркетинг в управлении современным предприятием: монография: в 2 ч.
Классич. приват . ун-т, [б.и.], 2010 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025