Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Книга
Автор:
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : II Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 25 березня 2011 р., м. Дніпропетровськ
Видавництво: Вид-во ДУЕП ім. Альфреда Нобеля, 2011 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : II Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 25 березня 2011 р., м. Дніпропетровськ
Видавництво: Вид-во ДУЕП ім. Альфреда Нобеля, 2011 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 80592
705897 Главный филиал
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : II Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 25 березня 2011 р., м. Дніпропетровськ / В.о. Дніпропетр. ун-т економіки та права ім. Альфреда Нобеля; Відп. за вип. І. В. Тараненко.– Дніпропетровськ : Вид-во ДУЕП ім. Альфреда Нобеля, 2011.– 358 с.
170 пр. – На укр., рус., англ. яз.
ISBN 966-434-144-5 : 36.00.
ББК У9(4УКР)500-823.2-521.23я431
-- 1. Конкуренція – Маркетинг.
III> 80592
705897 Главный филиал
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : II Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 25 березня 2011 р., м. Дніпропетровськ / В.о. Дніпропетр. ун-т економіки та права ім. Альфреда Нобеля; Відп. за вип. І. В. Тараненко.– Дніпропетровськ : Вид-во ДУЕП ім. Альфреда Нобеля, 2011.– 358 с.
170 пр. – На укр., рус., англ. яз.
ISBN 966-434-144-5 : 36.00.
ББК У9(4УКР)500-823.2-521.23я431
-- 1. Конкуренція – Маркетинг.