Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Загородній Анатолій Григорович - Торгівля, маркетинг, реклама
Загородній Анатолій Григорович - Торгівля, маркетинг, реклама
Книга
Автор: Загородній Анатолій Григорович
Торгівля, маркетинг, реклама : термінологічний словник: [близько 2500 понять і термінів]
Видавництво: Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2011 г.
ISBN відсутній
Автор: Загородній Анатолій Григорович
Торгівля, маркетинг, реклама : термінологічний словник: [близько 2500 понять і термінів]
Видавництво: Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2011 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 80588
706175 Главный филиал
Загородній, Анатолій Григорович.
Торгівля, маркетинг, реклама : термінологічний словник: [близько 2500 понять і термінів] / Анатолій Григорович Загородній, Геннадій Леонідович Вознюк, Ігор Михайлович Комарницький; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2011.– 309 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 6-17-607066-5 : 34.00.
ББК У542.1я2
ББК У521.23я2
-- 1. Маркетинг – Словники. 2. Реклама – Словники. 3. Торгівля – Словники.
III> 80588
706175 Главный филиал
Загородній, Анатолій Григорович.
Торгівля, маркетинг, реклама : термінологічний словник: [близько 2500 понять і термінів] / Анатолій Григорович Загородній, Геннадій Леонідович Вознюк, Ігор Михайлович Комарницький; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2011.– 309 с.
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 6-17-607066-5 : 34.00.
ББК У542.1я2
ББК У521.23я2
-- 1. Маркетинг – Словники. 2. Реклама – Словники. 3. Торгівля – Словники.