Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балабанова, Людмила Веніамінівна - Маркетинг
Балабанова, Людмила Веніамінівна - Маркетинг
Багатотомне видання
Автор: Балабанова, Людмила Веніамінівна
Маркетинг : підруч. для студ. ВНЗів
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. Туган-Барановського, 2011 г.
ISBN 978-966-483-444-2
Автор: Балабанова, Людмила Веніамінівна
Маркетинг : підруч. для студ. ВНЗів
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. Туган-Барановського, 2011 г.
ISBN 978-966-483-444-2
(UA) Многотомник
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинг : підруч. для студ. ВНЗів : в 2 т. / Людмила Веніамінівна Балабанова.– 3-тє вид, переробл. і доп.– Донецьк : Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. Туган-Барановського, 2011.– (Школа маркетингового менеджменту) . – На укр. яз.
ISBN 978-966-483-444-2.
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинг : підруч. для студ. ВНЗів : в 2 т. / Людмила Веніамінівна Балабанова.– 3-тє вид, переробл. і доп.– Донецьк : Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. Туган-Барановського, 2011.– (Школа маркетингового менеджменту) . – На укр. яз.
ISBN 978-966-483-444-2.