Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Thompson Arthur A. - Strategy: Winning in the Marketplace
Thompson Arthur A. - Strategy: Winning in the Marketplace
Книга
Автор: Thompson Arthur A.
Strategy: Winning in the Marketplace : core concepts, analytical tools, cases
Видавництво: McGraw-Hill/Irwin, 2004 г.
ISBN 0-07-284770-0
Автор: Thompson Arthur A.
Strategy: Winning in the Marketplace : core concepts, analytical tools, cases
Видавництво: McGraw-Hill/Irwin, 2004 г.
ISBN 0-07-284770-0
(UA) Книга
IIIін 9351
632941 Главный филиал
Thompson, Arthur A.
Strategy: Winning in the Marketplace : core concepts, analytical tools, cases / Arthur A. Thompson, John E. Gamble, A.J. Strickland III.– Boston; Burr Ridge; Dubuque : McGraw-Hill/Irwin, 2004.– XXXII, 592, І-23 p. : ill., tabl., fig.
Incl. bibliogr. – На англ. яз.
ISBN 0-07-284770-0 : 95.00.
IIIін 9351
632941 Главный филиал
Thompson, Arthur A.
Strategy: Winning in the Marketplace : core concepts, analytical tools, cases / Arthur A. Thompson, John E. Gamble, A.J. Strickland III.– Boston; Burr Ridge; Dubuque : McGraw-Hill/Irwin, 2004.– XXXII, 592, І-23 p. : ill., tabl., fig.
Incl. bibliogr. – На англ. яз.
ISBN 0-07-284770-0 : 95.00.