Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
Книга
Автор:
Стратегічний маркетинг. Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
Автор:
Стратегічний маркетинг. Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
(UA) Многотомник
Сумець, Олександр Михайлович.
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. для студ. економ. спец. / Олександр Михайлович Сумець, Євгенія Михайлівна Ігнатова.– Харків : КП "Міська друкарня", 2011 . – На укр. яз.
(UA) Книга
III> 86723
709660 Главный филиал
Ч. 1 : Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція.– 2011.– 191 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 189-191 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-1664-97-4 : 20.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники. 2. Підприємства – Маркетинг.
Сумець, Олександр Михайлович.
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. для студ. економ. спец. / Олександр Михайлович Сумець, Євгенія Михайлівна Ігнатова.– Харків : КП "Міська друкарня", 2011 . – На укр. яз.
(UA) Книга
III> 86723
709660 Главный филиал
Ч. 1 : Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція.– 2011.– 191 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 189-191 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-1664-97-4 : 20.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники. 2. Підприємства – Маркетинг.