Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Наумова Валерія Сергіївна - Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства
Наумова Валерія Сергіївна - Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства
Автореферат/Дисертація
Автор: Наумова Валерія Сергіївна
Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства : Автореф. дис. канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2002 г.
ISBN відсутній
Автор: Наумова Валерія Сергіївна
Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства : Автореф. дис. канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2002 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 127798
Главный филиал
Наумова, Валерія Сергіївна.
Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства : Автореф. дис. канд. екон. наук : 08.02.03 / Валерія Сергіївна Наумова; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– К. : [б.в.], 2002.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Механізми регулювання економіки – Організація управління, планування і регулювання економікою.
A 127798
Главный филиал
Наумова, Валерія Сергіївна.
Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства : Автореф. дис. канд. екон. наук : 08.02.03 / Валерія Сергіївна Наумова; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– К. : [б.в.], 2002.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Механізми регулювання економіки – Організація управління, планування і регулювання економікою.