Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетингові стратегії розвитку підприємства

Маркетингові стратегії розвитку підприємства

Маркетингові стратегії розвитку підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Стратегічний маркетинг. Ч. 2: Маркетингові стратегії розвитку підприємства
2012 г.
ISBN 978-617-619-037-0

(UA) Многотомник


Сумець, Олександр Михайлович.
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. для студ. економ. спец. / Олександр Михайлович Сумець, Євгенія Михайлівна Ігнатова.– Харків : КП "Міська друкарня", 2011 . – На укр. яз.
(UA) Книга
III> 86723
715723 Главный филиал

Ч. 2 : Маркетингові стратегії розвитку підприємства.– 2012.– 139 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 138-139 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-619-037-0 : 14.00.

ББК У521.23я73-1

-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники. 2. Підприємства – Маркетинг.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Стратегічний маркетинг
Нет экз.
Багатотомне видання
Сумець, Олександр Михайлович
Стратегічний маркетинг: навч. посіб. для студ. економ. спец.
КП "Міська друкарня", 2011 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025