Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетингові дослідження

Маркетингові дослідження

Маркетингові дослідження
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студ. ден. та заоч. форм навчання за спец. 6.03050701 "Маркетинг" та 6.000002 "Інтелектуальна власність"
Видавництво: НТУ "ХПІ", 2012 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 87011
716381 Главный филиал

Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студ. ден. та заоч. форм навчання за спец. 6.03050701 "Маркетинг" та 6.000002 "Інтелектуальна власність" / Нац. техн. ун-т "Харківський політехнічний інститут"; Уклад. Людмила Сергіївна Ларка, Андрій Володимирович Ларка; Відп. за вип. А. І. Яковлєв.– Харків : НТУ "ХПІ", 2012.– 87 с.
50 пр.– Бібліогр.: с. 86 . – На укр. яз. : 4.00.

ББК У521.23я7

-- 1. Маркетинг – Дослідження – Підручники, посібники.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025