Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинговий аналіз
Маркетинговий аналіз
Книга
Автор:
Маркетинговий аналіз : навч. посіб.
Видавництво: Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3
Автор:
Маркетинговий аналіз : навч. посіб.
Видавництво: Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3
(UA) Книга
III> 85354
718902 Главный филиал
Маркетинговий аналіз : навч. посіб. / Дмитро Андрійович Штефанич, Олександра Семенівна Братко, Ольга Дмитрівна Дячун, Наталія Зіновіївна Лагоцька, Ростислав Богданович Окрепкий; В.о. Терноп. нац. екон. ун-т; За ред. Дмитро Андрійович Штефанич.– Тернопіль : Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012.– 295 с.
200 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-296-3 : 19.00.
ББК У521.23-24я73-1
ББК У053.521.23я73-1
-- 1. Підприємства – Маркетинг.
III> 85354
718902 Главный филиал
Маркетинговий аналіз : навч. посіб. / Дмитро Андрійович Штефанич, Олександра Семенівна Братко, Ольга Дмитрівна Дячун, Наталія Зіновіївна Лагоцька, Ростислав Богданович Окрепкий; В.о. Терноп. нац. екон. ун-т; За ред. Дмитро Андрійович Штефанич.– Тернопіль : Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012.– 295 с.
200 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-296-3 : 19.00.
ББК У521.23-24я73-1
ББК У053.521.23я73-1
-- 1. Підприємства – Маркетинг.