Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Буднікевич Ірина Михайлівна - Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика

Буднікевич Ірина Михайлівна - Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика

Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Буднікевич Ірина Михайлівна
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 83536
719535 Главный филиал

Буднікевич, Ірина Михайлівна.
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія / Ірина Михайлівна Буднікевич; В.о. НАН України. Ін-т регіон. дослідж.; Наук. ред. Л. Т. Шевчук.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2012.– 647 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-423-220-0 : 33.00.

ББК У544.10,0-521.23

-- 1. Муніципальне управління – Маркетинг. 2. Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025