Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Буднікевич Ірина Михайлівна - Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика
Буднікевич Ірина Михайлівна - Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика
Книга
Автор: Буднікевич Ірина Михайлівна
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
Автор: Буднікевич Ірина Михайлівна
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 83536
719535 Главный филиал
Буднікевич, Ірина Михайлівна.
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія / Ірина Михайлівна Буднікевич; В.о. НАН України. Ін-т регіон. дослідж.; Наук. ред. Л. Т. Шевчук.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2012.– 647 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-423-220-0 : 33.00.
ББК У544.10,0-521.23
-- 1. Муніципальне управління – Маркетинг. 2. Маркетинг.
III> 83536
719535 Главный филиал
Буднікевич, Ірина Михайлівна.
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія / Ірина Михайлівна Буднікевич; В.о. НАН України. Ін-т регіон. дослідж.; Наук. ред. Л. Т. Шевчук.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2012.– 647 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-423-220-0 : 33.00.
ББК У544.10,0-521.23
-- 1. Муніципальне управління – Маркетинг. 2. Маркетинг.