Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Буднікевич Ірина Михайлівна - Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону
Буднікевич Ірина Михайлівна - Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону
Книга
Автор: Буднікевич Ірина Михайлівна
Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
Автор: Буднікевич Ірина Михайлівна
Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 83562
719544 Главный филиал
Буднікевич, Ірина Михайлівна.
Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія / Ірина Михайлівна Буднікевич, Ірина Геннадіївна Черданцева, Ніна Миколаївна Іларіонова, Олександр Васильович Кифяк, Олександр Анатолійович Баранник; В.о. Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; За ред. Ірина Михайлівна Буднікевич.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2012.– 439 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-423-217-0 : 23.00.
ББК У040.613.500-823.2
-- 1. Економіка, регіональна.
III> 83562
719544 Главный филиал
Буднікевич, Ірина Михайлівна.
Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія / Ірина Михайлівна Буднікевич, Ірина Геннадіївна Черданцева, Ніна Миколаївна Іларіонова, Олександр Васильович Кифяк, Олександр Анатолійович Баранник; В.о. Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; За ред. Ірина Михайлівна Буднікевич.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2012.– 439 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-423-217-0 : 23.00.
ББК У040.613.500-823.2
-- 1. Економіка, регіональна.