Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства
Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства
(UA) Многотомник
Економіка та управління в умовах побудови інформаційного суспільства : Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 квітня 2012 р., м. Одеса.– Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2012 . – На укр., рус. яз.
(UA) Книга
III> 85765
720013 Главный филиал
Секція 2 : Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства / В.о. НАН України. Ін-т проблем ринку та економ.-еколог. дослідж., С.-Петербур. держ. ун-т телекомунікацій ім. проф. М. А. Бонч-Бруєвича.– 2012.– 140 с.
100 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-966-7598-80-8 : 8.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Україна – Економіка – Інформаційні технології. 2. Інновації – Розвиток – Україна.
Економіка та управління в умовах побудови інформаційного суспільства : Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 квітня 2012 р., м. Одеса.– Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2012 . – На укр., рус. яз.
(UA) Книга
III> 85765
720013 Главный филиал
Секція 2 : Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства / В.о. НАН України. Ін-т проблем ринку та економ.-еколог. дослідж., С.-Петербур. держ. ун-т телекомунікацій ім. проф. М. А. Бонч-Бруєвича.– 2012.– 140 с.
100 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-966-7598-80-8 : 8.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Україна – Економіка – Інформаційні технології. 2. Інновації – Розвиток – Україна.