Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна - Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології
Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна - Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології
Автореферат/Дисертація
Автор: Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна
Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології : автореф. дис. ... д-ра соціол. наук
Видавництво: [б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній
Автор: Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна
Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології : автореф. дис. ... д-ра соціол. наук
Видавництво: [б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 179636
Главный филиал
Чудовська-Кандиба, Ірина Анатоліївна.
Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології : автореф. дис ... д-ра соціол. наук : 22.00.04 / Ірина Анатоліївна Чудовська-Кандиба, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– К. : [б.в.], 2012.– 31 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціологічні науки – Спеціальні та галузеві соціології.
A 179636
Главный филиал
Чудовська-Кандиба, Ірина Анатоліївна.
Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології : автореф. дис ... д-ра соціол. наук : 22.00.04 / Ірина Анатоліївна Чудовська-Кандиба, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– К. : [б.в.], 2012.– 31 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціологічні науки – Спеціальні та галузеві соціології.