Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Романова Лідія Василівна - Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування
Романова Лідія Василівна - Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування
Книга
Автор: Романова Лідія Василівна
Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування : монографія
Видавництво: КиМУ, 2012 г.
ISBN 978-617-651-038-3
Автор: Романова Лідія Василівна
Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування : монографія
Видавництво: КиМУ, 2012 г.
ISBN 978-617-651-038-3
(UA) Книга
III> 88258
720586 Главный филиал
Романова, Лідія Василівна.
Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування : монографія / Лідія Василівна Романова, Ольга Юріївна Могилевська, Київ. міжнар. ун-т.– К. : КиМУ, 2012.– 224 с.
100 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-617-651-038-3 : 16.00.
ББК У9(4УКР)530.585.10-521.23
-- 1. Машинобудівні підприємства – Маркетингове управління.
III> 88258
720586 Главный филиал
Романова, Лідія Василівна.
Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування : монографія / Лідія Василівна Романова, Ольга Юріївна Могилевська, Київ. міжнар. ун-т.– К. : КиМУ, 2012.– 224 с.
100 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-617-651-038-3 : 16.00.
ББК У9(4УКР)530.585.10-521.23
-- 1. Машинобудівні підприємства – Маркетингове управління.