Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Романова Лідія Василівна - Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування

Романова Лідія Василівна - Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування

Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Романова Лідія Василівна
Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування : монографія
Видавництво: КиМУ, 2012 г.
ISBN 978-617-651-038-3

(UA) Книга
III> 88258
720586 Главный филиал

Романова, Лідія Василівна.
Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування : монографія / Лідія Василівна Романова, Ольга Юріївна Могилевська, Київ. міжнар. ун-т.– К. : КиМУ, 2012.– 224 с.
100 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-617-651-038-3 : 16.00.

ББК У9(4УКР)530.585.10-521.23

-- 1. Машинобудівні підприємства – Маркетингове управління.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025