Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Карпенко, Наталія Володимирівна - Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Карпенко, Наталія Володимирівна - Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Книга
Автор: Карпенко, Наталія Володимирівна
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : монографія
Видавництво: ПУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-184-191-7
Автор: Карпенко, Наталія Володимирівна
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : монографія
Видавництво: ПУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-184-191-7
(UA) Книга
III> 85638
727581 Главный филиал
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : монографія / Наталія Володимирівна Карпенко, Наталія Іванівна Яловега; В.о. Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ).– Полтава : ПУЕТ, 2012.– 277,[1] с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 271-278 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-184-191-7 : 15.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства споживчої кооперації – Маркетинг. 2. Комунікації, маркетингові.
III> 85638
727581 Главный филиал
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : монографія / Наталія Володимирівна Карпенко, Наталія Іванівна Яловега; В.о. Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ).– Полтава : ПУЕТ, 2012.– 277,[1] с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 271-278 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-184-191-7 : 15.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства споживчої кооперації – Маркетинг. 2. Комунікації, маркетингові.