Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Цимбал, Катерина Дмитрівна - Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві
Цимбал, Катерина Дмитрівна - Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві
Автореферат/Дисертація
Автор: Цимбал, Катерина Дмитрівна
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві : автореф. дис. ... канд. соціол. наук
Видавництво: [б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній
Автор: Цимбал, Катерина Дмитрівна
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві : автореф. дис. ... канд. соціол. наук
Видавництво: [б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 185700
Главный филиал
Цимбал, Катерина Дмитрівна.
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві : автореф. дис ... канд. соціол. наук : 22.00.04 / Катерина Дмитрівна Цимбал; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– К. : [б.в.], 2012.– 16 с. – На укр. яз.
-- 1. Соціологічні науки – Спеціальні та галузеві соціології.
A 185700
Главный филиал
Цимбал, Катерина Дмитрівна.
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві : автореф. дис ... канд. соціол. наук : 22.00.04 / Катерина Дмитрівна Цимбал; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– К. : [б.в.], 2012.– 16 с. – На укр. яз.
-- 1. Соціологічні науки – Спеціальні та галузеві соціології.