Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Цимбал, Катерина Дмитрівна - Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві

Цимбал, Катерина Дмитрівна - Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві

Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Автор: Цимбал, Катерина Дмитрівна
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві : автореф. дис. ... канд. соціол. наук
Видавництво: [б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній

(UA) Автореферат
A 185700
Главный филиал

Цимбал, Катерина Дмитрівна.
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві : автореф. дис ... канд. соціол. наук : 22.00.04 / Катерина Дмитрівна Цимбал; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка.– К. : [б.в.], 2012.– 16 с. – На укр. яз.


-- 1. Соціологічні науки – Спеціальні та галузеві соціології.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025