Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гуржій, Наталія Миколаївна - Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність
Гуржій, Наталія Миколаївна - Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність
Книга
Автор: Гуржій, Наталія Миколаївна
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-294-2
Автор: Гуржій, Наталія Миколаївна
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-294-2
(UA) Книга
III> 89422
736543 Главный филиал
Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність : монографія / Наталія Миколаївна Гуржій, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2012.– 559 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 343-371 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-385-294-2 : 34.00.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг, стратегічний – Управління.
III> 89422
736543 Главный филиал
Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність : монографія / Наталія Миколаївна Гуржій, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2012.– 559 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 343-371 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-385-294-2 : 34.00.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг, стратегічний – Управління.