Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Гуржій, Наталія Миколаївна - Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність

Гуржій, Наталія Миколаївна - Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність

Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Гуржій, Наталія Миколаївна
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-294-2

(UA) Книга
III> 89422
736543 Главный филиал

Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: парадигма, інструментарій, результативність : монографія / Наталія Миколаївна Гуржій, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2012.– 559 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 343-371 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-385-294-2 : 34.00.

ББК У521.23

-- 1. Маркетинг, стратегічний – Управління.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025