Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг та брендинг територій: проблеми регіонального розвитку
Маркетинг та брендинг територій: проблеми регіонального розвитку
Книга
Автор:
Маркетинг та брендинг територій: проблеми регіонального розвитку : матер. XXI Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 жовтня 2012 р. м. Чернівці
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг та брендинг територій: проблеми регіонального розвитку : матер. XXI Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 жовтня 2012 р. м. Чернівці
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 90424
737419 Главный филиал
Маркетинг та брендинг територій: проблеми регіонального розвитку : матер. XXI Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 жовтня 2012 р. м. Чернівці / Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, НАН України. Ін-т регіон. дослідж., Укр. асоц. маркетингу; Наук. ред. П. О. Нікіфоров; Відп. ред. І. М. Буднікевич.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2012.– 207 с.
100 пр. – На укр. яз. : 12.00.
ББК У049(4УКР)я431
-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції. 2. Економіка, регіональна – Україна – Маркетинг.
III> 90424
737419 Главный филиал
Маркетинг та брендинг територій: проблеми регіонального розвитку : матер. XXI Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 жовтня 2012 р. м. Чернівці / Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, НАН України. Ін-т регіон. дослідж., Укр. асоц. маркетингу; Наук. ред. П. О. Нікіфоров; Відп. ред. І. М. Буднікевич.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2012.– 207 с.
100 пр. – На укр. яз. : 12.00.
ББК У049(4УКР)я431
-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції. 2. Економіка, регіональна – Україна – Маркетинг.