Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лященко, Анжела Вадимівна - Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації
Лященко, Анжела Вадимівна - Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації
Автореферат/Дисертація
Автор: Лященко, Анжела Вадимівна
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації : автореф. дис. ... канд. наук iз соц. комунiкацiй
Видавництво: [б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
Автор: Лященко, Анжела Вадимівна
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації : автореф. дис. ... канд. наук iз соц. комунiкацiй
Видавництво: [б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 181062
Главный филиал
Лященко, Анжела Вадимівна.
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації : автореф. дис ... канд. наук iз соц. комунiкацiй : 27.00.06 / Анжела Вадимівна Лященко; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики.– К. : [б.в.], 2009.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Прикладні соціально-комунікаційні технології.
A 181062
Главный филиал
Лященко, Анжела Вадимівна.
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації : автореф. дис ... канд. наук iз соц. комунiкацiй : 27.00.06 / Анжела Вадимівна Лященко; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики.– К. : [б.в.], 2009.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Прикладні соціально-комунікаційні технології.