Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку
Книга
Автор:
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молод. вчених, 25-26 квітня 2013 р., м, Луганськ
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молод. вчених, 25-26 квітня 2013 р., м, Луганськ
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 87497
740914 Главный филиал
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молод. вчених, 25-26 квітня 2013 р., м, Луганськ / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Редкол. Т. С. Максимова, С. К. Рамазанов, В. А. Рач.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013.– 102 с.
50 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус., англ. яз.
ББК У521.23я431
-- 1. Маркетинг – Розвиток – Конференції.
III> 87497
740914 Главный филиал
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молод. вчених, 25-26 квітня 2013 р., м, Луганськ / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Редкол. Т. С. Максимова, С. К. Рамазанов, В. А. Рач.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013.– 102 с.
50 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус., англ. яз.
ББК У521.23я431
-- 1. Маркетинг – Розвиток – Конференції.