Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку

Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку

Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молод. вчених, 25-26 квітня 2013 р., м, Луганськ
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 87497
740914 Главный филиал

Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молод. вчених, 25-26 квітня 2013 р., м, Луганськ / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Редкол. Т. С. Максимова, С. К. Рамазанов, В. А. Рач.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013.– 102 с.
50 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус., англ. яз.

ББК У521.23я431

-- 1. Маркетинг – Розвиток – Конференції.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025