Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Косянчук, Тетяна Францівна - Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання
Косянчук, Тетяна Францівна - Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання
Книга
Автор: Косянчук, Тетяна Францівна
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : монографія
Видавництво: ХНУ, 2013 г.
ISBN 978-966-330-171-6
Автор: Косянчук, Тетяна Францівна
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : монографія
Видавництво: ХНУ, 2013 г.
ISBN 978-966-330-171-6
(UA) Книга
III> 90819
739836 Главный филиал
Косянчук, Тетяна Францівна.
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : монографія / Тетяна Францівна Косянчук, Людмила Володимирівна Григор'єва.– Хмельницький : ХНУ, 2013.– 172 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 149-162 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-330-171-6 : 10.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг.
III> 90819
739836 Главный филиал
Косянчук, Тетяна Францівна.
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : монографія / Тетяна Францівна Косянчук, Людмила Володимирівна Григор'єва.– Хмельницький : ХНУ, 2013.– 172 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 149-162 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-330-171-6 : 10.00.
ББК У529.0-521.23
-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг.