Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Косянчук, Тетяна Францівна - Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання

Косянчук, Тетяна Францівна - Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання

Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Косянчук, Тетяна Францівна
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : монографія
Видавництво: ХНУ, 2013 г.
ISBN 978-966-330-171-6

(UA) Книга
III> 90819
739836 Главный филиал

Косянчук, Тетяна Францівна.
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : монографія / Тетяна Францівна Косянчук, Людмила Володимирівна Григор'єва.– Хмельницький : ХНУ, 2013.– 172 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 149-162 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-330-171-6 : 10.00.

ББК У529.0-521.23

-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025