Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Івченко, Євген Анатолійович - Формування маркетингової стратегії промислового підприємства

Івченко, Євген Анатолійович - Формування маркетингової стратегії промислового підприємства

Формування маркетингової стратегії промислового підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Івченко, Євген Анатолійович
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства : монографія
Видавництво: ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN 978-966-374-744-6

(UA) Книга
III> 91287
742710 Главный филиал

Івченко, Євген Анатолійович.
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства : монографія / Євген Анатолійович Івченко, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012.– 167 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 156-167 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-374-744-6 : 12.00.

ББК У530.10-521.23

-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025