Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Івченко, Євген Анатолійович - Формування маркетингової стратегії промислового підприємства
Івченко, Євген Анатолійович - Формування маркетингової стратегії промислового підприємства
Книга
Автор: Івченко, Євген Анатолійович
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства : монографія
Видавництво: ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN 978-966-374-744-6
Автор: Івченко, Євген Анатолійович
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства : монографія
Видавництво: ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN 978-966-374-744-6
(UA) Книга
III> 91287
742710 Главный филиал
Івченко, Євген Анатолійович.
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства : монографія / Євген Анатолійович Івченко, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012.– 167 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 156-167 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-374-744-6 : 12.00.
ББК У530.10-521.23
-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг.
III> 91287
742710 Главный филиал
Івченко, Євген Анатолійович.
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства : монографія / Євген Анатолійович Івченко, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012.– 167 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 156-167 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-374-744-6 : 12.00.
ББК У530.10-521.23
-- 1. Промислові підприємства – Маркетинг.