Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Moeller, Leslie H. - The Four Pillars of Profit-Driven Marketing

Moeller, Leslie H. - The Four Pillars of Profit-Driven Marketing

The Four Pillars of Profit-Driven Marketing
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing : how to maximize creativity, accountability, and roi
Видавництво: McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-161505-1

(UA) Книга
IIIін 9594
634360 Главный филиал

Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing : how to maximize creativity, accountability, and roi / Leslie H. Moeller, Edward C. Landry, Theodore Kinni.– New York; Chicago; San Francisco : McGraw-Hill, 2009.– VII, 232 p.
Bibliogr.: p. 214-215 . – На англ. яз.
ISBN 978-0-07-161505-1 : 25.00.

ББК У521.23-24

-- 1. Маркетинг – Менеджмент. 2. Професії і види праці. 3. Маркетинг – Аналіз.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025