Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шинкаренко, Володимир Григорович - Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами
Шинкаренко, Володимир Григорович - Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами
Книга
Автор: Шинкаренко, Володимир Григорович
Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами : навч. посіб. для студ. ВНЗів
Видавництво: ХНАДУ, 2012 г.
ISBN 978-966-303-412-6
Автор: Шинкаренко, Володимир Григорович
Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами : навч. посіб. для студ. ВНЗів
Видавництво: ХНАДУ, 2012 г.
ISBN 978-966-303-412-6
(UA) Книга
III> 91622
743507 Главный филиал
Шинкаренко, Володимир Григорович.
Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами : навч. посіб. для студ. ВНЗів / Володимир Григорович Шинкаренко, Ірина Володимирівна Федотова, Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т.– Харків : ХНАДУ, 2012.– 230 с.
300 пр.– Бібліогр.: с.214-230 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-303-412-6 : 12.00.
ББК У537.3-521.23я73-1
-- 1. Автотранспортні підприємства – Маркетинг – Управління – Підручники, посібники.
III> 91622
743507 Главный филиал
Шинкаренко, Володимир Григорович.
Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами : навч. посіб. для студ. ВНЗів / Володимир Григорович Шинкаренко, Ірина Володимирівна Федотова, Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т.– Харків : ХНАДУ, 2012.– 230 с.
300 пр.– Бібліогр.: с.214-230 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-303-412-6 : 12.00.
ББК У537.3-521.23я73-1
-- 1. Автотранспортні підприємства – Маркетинг – Управління – Підручники, посібники.