Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гулакова, Ганна В'ячеславівна - Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління
Гулакова, Ганна В'ячеславівна - Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління
Автореферат/Дисертація
Автор: Гулакова, Ганна В'ячеславівна
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління : автореф. дис. … канд. наук з держ. упр.
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
Автор: Гулакова, Ганна В'ячеславівна
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління : автореф. дис. … канд. наук з держ. упр.
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 193911
Главный филиал
Гулакова, Ганна В'ячеславівна.
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління : автореф. дис. … канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Ганна В'ячеславівна Гулакова, Донец. держ. ун-т управління.– Донецьк : [б.в.], 2013.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Державне управління – Механізми державного управління.
A 193911
Главный филиал
Гулакова, Ганна В'ячеславівна.
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління : автореф. дис. … канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Ганна В'ячеславівна Гулакова, Донец. держ. ун-т управління.– Донецьк : [б.в.], 2013.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Державне управління – Механізми державного управління.