Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Реклама: інтеграція теорії та практики
Реклама: інтеграція теорії та практики
Книга
Автор:
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей VII Міжнар. наук.-практ. конф., 18 грудня 2013 р., м. Київ
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-629-658-3
Автор:
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей VII Міжнар. наук.-практ. конф., 18 грудня 2013 р., м. Київ
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-629-658-3
(UA) Книга
III> 89746
753074 Главный филиал
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей VII Міжнар. наук.-практ. конф., 18 грудня 2013 р., м. Київ / Київ. нац. торг.-економ. ун-т; Відп. ред. А. А. Мазаракі; Відп. за вип. О. В. Голік.– К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013.– 155 с.
75 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-966-629-658-3 : 9.00.
ББК У9(4УКР)521.23я431 рекл.
-- 1. Реклама – Україна – Конференції.
III> 89746
753074 Главный филиал
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей VII Міжнар. наук.-практ. конф., 18 грудня 2013 р., м. Київ / Київ. нац. торг.-економ. ун-т; Відп. ред. А. А. Мазаракі; Відп. за вип. О. В. Голік.– К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013.– 155 с.
75 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-966-629-658-3 : 9.00.
ББК У9(4УКР)521.23я431 рекл.
-- 1. Реклама – Україна – Конференції.