Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ілляшенко, Сергій Миколайович - Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій
Ілляшенко, Сергій Миколайович - Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій
Книга
Автор: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія
Видавництво: Папірус, 2013 г.
ISBN 978-966-2787-63-4
Автор: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія
Видавництво: Папірус, 2013 г.
ISBN 978-966-2787-63-4
(UA) Книга
III> 89759
753095 Главный филиал
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія / Сергій Миколайович Ілляшенко.– Суми : Папірус, 2013.– 183 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-2787-63-4 : 11.00.
ББК У528.0-55
-- 1. Економіка, регіональна – Україна – Інноваційний розвиток. 2. Україна – Економіка – Екологічні питання.
III> 89759
753095 Главный филиал
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія / Сергій Миколайович Ілляшенко.– Суми : Папірус, 2013.– 183 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-2787-63-4 : 11.00.
ББК У528.0-55
-- 1. Економіка, регіональна – Україна – Інноваційний розвиток. 2. Україна – Економіка – Екологічні питання.