Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Звягінцева, Ольга Борисівна - Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм

Звягінцева, Ольга Борисівна - Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм

Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Звягінцева, Ольга Борисівна
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія
Видавництво: Фенікс, 2013 г.
ISBN 978-966-438-717-7

(UA) Книга
III> 91142
752107 Главный филиал

Звягінцева, Ольга Борисівна.
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія / Ольга Борисівна Звягінцева, Елеонора Миколаївна Забарна, Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса : Фенікс, 2013.– 275 с.
300 пр.– Бібліогр.: 262-275 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-438-717-7 : 15.00.

ББК У521.23

-- 1. Підприємства – Маркетинг – Інновації.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025