Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Звягінцева, Ольга Борисівна - Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм
Звягінцева, Ольга Борисівна - Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм
Книга
Автор: Звягінцева, Ольга Борисівна
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія
Видавництво: Фенікс, 2013 г.
ISBN 978-966-438-717-7
Автор: Звягінцева, Ольга Борисівна
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія
Видавництво: Фенікс, 2013 г.
ISBN 978-966-438-717-7
(UA) Книга
III> 91142
752107 Главный филиал
Звягінцева, Ольга Борисівна.
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія / Ольга Борисівна Звягінцева, Елеонора Миколаївна Забарна, Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса : Фенікс, 2013.– 275 с.
300 пр.– Бібліогр.: 262-275 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-438-717-7 : 15.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг – Інновації.
III> 91142
752107 Главный филиал
Звягінцева, Ольга Борисівна.
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія / Ольга Борисівна Звягінцева, Елеонора Миколаївна Забарна, Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса : Фенікс, 2013.– 275 с.
300 пр.– Бібліогр.: 262-275 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-438-717-7 : 15.00.
ББК У521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг – Інновації.