Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Фурманкевич, Наталія Михайлівна - Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ...

Фурманкевич, Наталія Михайлівна - Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ...

Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Фурманкевич, Наталія Михайлівна
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ... : монографія
Видавництво: Підручники і посібники, 2013 г.
ISBN 978-966-07-2633-8

(UA) Книга
XVI> 9404
756537 Главный филиал

Фурманкевич, Наталія Михайлівна.
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті : монографія / Наталія Михайлівна Фурманкевич.– Тернопіль : Підручники і посібники, 2013.– 173 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 159-173 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-07-2633-8 : 15.00.

ББК Ю959.91-997
ББК Ч60-30
ББК Ш141.11-57

-- 1. Засоби масової інформації – Реклама – Вплив на споживача. 2. Реклама – Засоби масової інформації.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025