Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку

Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку

Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези IV Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та мол. вчених, м. Луганськ, 24-25 квітня 2014 р.
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 91663
760542 Главный филиал

Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези IV Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та мол. вчених, м. Луганськ, 24-25 квітня 2014 р. / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Гол. редкол. Т. С. Максимова; Редкол. С. К. Рамазанов, В. А. Рач, В. Г. Сумцов, Р. А. Галгаш; Відп. за вип. Т. С. Максимова.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014.– 171 с.
300 пр. – На укр. яз. : 10.00.

ББК У521.23я431

-- 1. Маркетинг – Розвиток – Історія XXI ст. – Конференції.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025