Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації
Книга
Автор:
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія
Видавництво: ТНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-654-337-3
Автор:
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія
Видавництво: ТНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-654-337-3
(UA) Книга
III> 93658
759311 Главный филиал
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія / М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, С. В. Даниленко, І. М. Білецька, Л. Я. Зацна, Терноп. нац. екон. ун-т; За наук. ред. М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька.– Тернопіль : ТНЕУ, 2013.– 415 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-337-3 : 22.00.
ББК У9(4УКР)529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг – Інновації. 2. Глобалізація – Економічні питання.
III> 93658
759311 Главный филиал
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія / М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, С. В. Даниленко, І. М. Білецька, Л. Я. Зацна, Терноп. нац. екон. ун-т; За наук. ред. М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька.– Тернопіль : ТНЕУ, 2013.– 415 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-337-3 : 22.00.
ББК У9(4УКР)529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Маркетинг – Інновації. 2. Глобалізація – Економічні питання.