Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації

Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації

Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія
Видавництво: ТНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-654-337-3

(UA) Книга
III> 93658
759311 Главный филиал

Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія / М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, С. В. Даниленко, І. М. Білецька, Л. Я. Зацна, Терноп. нац. екон. ун-т; За наук. ред. М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька.– Тернопіль : ТНЕУ, 2013.– 415 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-337-3 : 22.00.

ББК У9(4УКР)529.0-521.23

-- 1. Підприємства – Маркетинг – Інновації. 2. Глобалізація – Економічні питання.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025