Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Dziekański, Paweł - Marketing terytorialny

Dziekański, Paweł - Marketing terytorialny

Marketing terytorialny
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Dziekański, Paweł
Marketing terytorialny : wyzwaniem współczesnego samorządu - wybrane zagadnienia
Видавництво: R.V. Svynarchuk, Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014 г.
ISBN 978-966-2254-7-85

(UA) Книга
IIIін 9652
765103 Главный филиал

Dziekański, Paweł.
Marketing terytorialny : wyzwaniem współczesnego samorządu - wybrane zagadnienia / Paweł Dziekański, Bogusław L. Ślusarczyk.– Ostróg : R.V. Svynarchuk; Ostrowiec Świętokrzyski : Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014.– 197 s. : rys.
Bibliogr.: 183-192 . – На пол. яз.
ISBN 978-966-2254-7-85 : 12.00.

ББК У040.613.523
ББК У521.23

-- 1. Маркетинг. 2. Місцеве самоврядування – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025